loading...
گروه طراخان معمار
سیروس بازدید : 40 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

خرید تلفن بی سیم آلکاتل مدل Delta 180 Voice 


قیمت : 324000 تومان


برند : Alcatel


خرید پستی تلفن بی سیم آلکاتل مدل Delta 180 Voice 


قیمت تلفن بی سیم آلکاتل مدل Delta 180 Voice 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تلفن بی سیم آلکاتل مدل Delta 180 Voice


 


نقد و بررسی تخصصی

شاید بازار تلفن‌های ثابت بی‌سیم خیلی پرزرق‌وبرق و متنوع باشد. بازاری مملو از تلفن‌های رنگارنگ با قابلیت‌های مختلف که نگاه خریداران را به خود جذب می‌کنند. برخی از این تلفن‌ها پا را فراتر گذاشته و به سمت هوشمند شدن رفته‌اند و شاید برخی کارایی مشابهی مانند تلفن‌های همراه هوشمند داشته باشند. در این میان هنوز هم کاربرانی هستند که علاقه‌ای به این زرق‌وبرق نداشته و ترجیح می‌دهند تلفن ثابتشان در اوج سادگی فقط عملیات پایه مانند برقراری تماس را برایشان انجام دهد و بس. در این سطح از تلفن‌های بی‌سیم مدل‌های مختلفی از سازندگان مختلف دیده می‌شود که همگی قیمتی در حدود 100 هزار تومان یا کمتر دارند. این تلفن‌ها بسیار پرفروش هستند. دلیل این فروش بالا قیمت کم آن‌ها نیست. بلکه کاربران سادگی آن‌ها را نسبت به قابلیت‌های متنوع و گیج‌کننده‌ی مدل‌های دیگر ترجیح می‌دهند. این تلفن‌ها علاوه بر قابلیت بی‌‌سیم ویژگی‌ خاصی دیگری نداشته و در عوض کارایی و عمر بالایی دارند. تلفن  Delta 180 Voice ساخت شرکت آلکاتل یکی از همین تلفن‌هاست که قیمت مناسبی داشته و در برقراری تماس‌های تلفنی عملکرد بسیار خوبی دارد. این تلفن در واقع نسخه‌ی منشی‌دار مدل قبلی است. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از ویژگی‌های این تلفن ساده و کاربردی را باهم بررسی کنید.

طراحی و ساخت

تلفن بی‌سیم Delta 180 بسیار ساده است.  بر روی گوشی بی‌سیم این تلفن صفحه‌نمایشی متوسط دیده می‌شود که دارای قابلیت نمایش 14 بخش حرفی است.  این صفحه‌نمایش به نور پس‌زمینه هم مجهز شده است که درنتیجه کار با آن در شب و محیط‌های تاریک ممکن است. این صفحه‌نمایش همچنین قادر است تا مدت زمان تماس را به صورت دقیقه و ثانیه نشان دهد.  بر روی گوشی جز صفحه‌کلید استاندارد موارد خاص دیگری دیده نمی‌شود. صفحه‌کلید دارای نور پس‌زمینه نیست و شاید در تاریکی کار با تلفن کمی سخت باشد. می‌توان گفت که در این تلفن طراح سعی داشته که سادگی را حفظ کرده و فقط به امکانات پایه بسنده کند و از این طریق قیمت تمام‌شده‌ی محصول را در کمترین میزان نگاه دارد. از انجاکه نسخه‌ی مشنی تلفنی‌دار این محصول هم در بازار موجود است، پایه‌ی شارژ تلفن از ابعاد بزرگ‌تری برخوردار است که در این نسخه به دلیل عدم وجود منشی خالی مانده است.

ویژگی‌ها

شاید بهترین ویژگی‌ Delta 180 Voice این باشد که از فرکانس 1.9 گیگاهرتز برای برقراری ارتباط بی‌سیم استفاده می‌کند. فرکانس 1.9 گیگاهرتز که در اصطلاح تجاری DECT خوانده می‌شود به‌صورت انحصاری برای تلفن‌های بی‌سیم در نظر گرفته شده و در دستگاه‌های دیگر که دارای ارتباط بی‌سیم هستند استفاده نمی‌شود. درنتیجه خبری از اختلال رادیویی در این تلفن نیست. فرکانس 2.4 گیگاهرتز که در تلفن‌های بی‌سیم قدیمی‌تر استفاده می‌شد در دیگر دستگاه‌ها مانند مودم‌های بی‌سیم اینترنت، اتصال بلوتوث، ریموت‌های در باز‌کن و موارد دیگر استفاده می‌شوند. حال درصورتی‌که تلفن‌های 2.4 گیگاهرتزی در کنار مودم‌ بی‌سیم اینترنت برای مثال قرار گیرند احتمال اختلال وجود دارد. البته به کلمه‌ی احتمال دقت کنید. ممکن است اختلالی هم رخ ندهد. همه‌ی این‌ها به کانال رادیویی دو دستگاه در فرکانس 2.4 بستگی دارد. اختلال رادیویی می‌تواند دوطرفه باشد.بدین شکل که تماس تلفنی دارای نویز خواهد بود و اتصال اینترنت هم با ‌کندی سرعت و یا قطعی روبرو خواهد شد. با ابن حال همان‌گونه که گفته شد ممکن است اختلالی هم رخ ندهد. شخص نویسنده‌ی مطلب در خانه از تلفنی استفاده می‌کند که دارای فرکانس 2.4 گیگاهرتز است و مودم بی‌سیم را هم دقیقاً کنار تلفن گذاشته است بدون اینکه مشکلی رخ دهد. بااین‌حال فرکانس 1.9 گیگاهرتز خیال شما را ازهرجهت راحت خواهد کرد. این تلفن بی‌یبم همانند دیگر مدل‌ها از برد رادیویی برابر با 50 متر برای محیط خانه و برد 300 متر برای محیط های باز و بدون مانع برخوردار است.

در این مدل قابلیت منشی تلفنی هم تعبیه شده است که دلیل وجود کلمه‌ی Voice در مدل کالاست. در واقع تمامی تلفن‌های ثابت آلکاتل که دارای کلمه‌ی Voice در عنوان خود هستند مجهز به منشی تلفنی شده‌اند. منشی تلفنی این محصول دارای حافظه‌ای است که می‌تواند تا 14 دقیقه از پیام‌های تلفنی تماس‌گیرندگان را در خود ذخیره کند. منشی تلفنی دستگاه را در دو حالت Answer Only یا Answer and Record می‌توانید تنظیم کنید که در حالت اول در صورت تماس با تلفن منشی تلفنی پیام ضبط‌شده شما را برای آن‌ها پخش می‌کند و سپس تماس را قطع می‌کند. در حالت دوم بعد از پهش پیام، پیغام تماس‌گیرنده ضبط می‌شود.

دفترچه‌ی تلفنی که برای این مدل در نظر گرفته شده است از حداقل فضا بهره می‌برد و می‌تواند تنها تا 50 شماره را در حافظه‌ی خود ذخیره کند که تصور ما این است برای مصارف خانگی کافی است اما اگر آن را برای محیط اداری و تجاری بخواهید شاید کمی این فضا برای نگهداری شماره‌های شما کم باشد. در این دفترچه تلفم تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که اسمی انتخاب کنید و شماره را برای آن وارد کنید. امکانات دیگر مانند شخصی‌سازی و قرار دادن زنگ تلفن خاص برای مخاطبین وجود ندارد. پس شماره را از دفترچه تلفن بگیرید و راضی باشید. همچنین وقتی مخاطب با شما تماس بگیرد نام وی بر روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود. دیگر چه می‌خواهید؟

10 زنگ به‌صورت Tone و ملودی برای این تلفن در نظر گرفته شده‌اند البته اکثر کاربران علاقه‌ای به زنگ‌های ملودیک ندارند. زنگ‌های فوق را می‌توانید در 5 سطح بلندی صدا تنظیم کنید و یا اینکه تلفن را در حالت OFF یا همان Silent قرار دهید.

همان‌گونه که گفته شد تلفن به سیستم کالرآیدی مجهز است که در هنگام تماس افراد شماره‌ی آن‌ها را بر روی صفحه‌نمایش نشان می‌دهد که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را به‌صورت مجدد شماره‌گیری کنید. همچنین 10 شماره‌ی آخری که شما با آن‌ها تماس گرفته‌اید در حافظه‌ی دستگاه ذخیره می‌شود تا بتوان مجدداً آن‌ها را شماره‌گیری کرد.

دو باتری نیم قلمی از نوع Ni-MH در گوشی بی‌سیم این تلفن تعبیه شده‌‌اند که در مدت‌زمان تقریبی 7 ساعت به‌صورت کامل شارژ شده و آماده‌ی استفاده می‌شوند. این باتری‌ها می‌توانند تا 10 ساعت مکالمه را پشتیبانی کنند و در حالت آماده‌به‌کار نیز می‌توانند تا 100 ساعت برابر با 4 روز تلفن را روشن نگاه دارند. میزان 10 ساعت مکالمه درواقع حد متوسط تلفن‌های بی‌سیم محسوب می‌شود. برخی از تلفن‌ها عمر باتری برابر با 7 ساعت و برخی مدل‌ها تا 26 ساعت عمر باتری دارند.

از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به قابلیت Paging در آن اشاره کرده که تقریباً در تمامی مدل‌ها یافت می‌شود. با استفاده از این قابلیت درصورتی‌که کاربر گوشی بی‌سیم را گم کرده باشد می‌تواند با فشار یک دکمه بر روی پایه‌ی تلفن صدای زنگ گوشی بی‌سیم را به صدا درآورد و آن را پیدا کند. موارد دیگر شامل Mute است که کاربر می‌تواند در حین مکالمه با فعال‌سازی آن میکروفن را قطع کند تا صدای وی به آن‌سوی خط منتقل نشود. در صورت دور شدن بیش‌از‌حد پایه‌ی گوشی و ضعیف شدن ارتباط رادیویی و همچنین کم بودن میزان باتری، این موارد به اطلاع کاربر رسانده می‌شود. قابلیت بسیار مثبت دیگر در این تلفن قابلیت اسپیکر است که بسیار کاربردی است و این تلفن را از مدل های بدون اسپیکر متمایز می‌سازد.

نتیجه‌گیری

تلفن Delta 180 Voice ساخت شرکت آلکاتل یکی از مدل‌های پایه‌ی این شرکت است که برای علاقه‌مندان به مدل‌های بی‌سیم ساخته شده است. این تلفن سوای اتصال بی‌سیم قابلیت منشی تلفنی را با ظرفیت ضبط 14 دقیقه از پیغام‌های تماس‌گیرندگان را در چنته دارد. سادگی دستگاه، آسانی استفاده، عمر باتری مناسب، ابعاد کوچک و وزن سبک در کنار فرکانس 1.9 گیگاهرتز از ویژگی‌های اصلی این تلفن هستند. قابلیت اسپیکری که بر روی این مدل تعبیه شده آن را به انتخابی مناسب برای کاربردهای خانگی تبدیل کرده است.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


تلفن «Versatis Delta 180 Voice» ساخت شرکت فرانسوی «Alcatel» در ابعاد 140 × 54 × 86 میلی‌متر برای بیس اصلی و 47 × 62 × 30 میلی‌متر برای گوشی بی‌سیم عرضه می‌شود. برد رادیویی داخلی این تلفن برابر با 50 متر و برد خارجی آن 300 متر است. 2 باتری نیم‌قلمی AAA 10 ساعت مکالمه و 100 ساعت حالت آماده به کار را پشتیباتی می‌کنند. تا 5 تلفن را می‌توانید با بیس اصلی این گوشی «Pair» کنید که این گوشی‌ها می‌توانند باهم تماس داخلی «Intercom» داشته باشند؛ همچنین می‌توانید با دو گوشی کنفرانسی سه نفره با مخاطبی خارجی داشته باشید. صفحه نمایش این گوشی با نور پس‌زمینه‌ی خود می‌تواند 14 عدد را نشان دهد و درحالت «Standby» ساعت بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. صدای گوشی و بلندی صدای زنگ گوشی در 5 سطح قابل تنظیم هستند. همچنین می‌توانید برای تماس‌های داخلی و خارجی زنگ‌های متفاوتی را تعریف نمایید. دفترچه تلفن گوشی می‌تواند تا 50 شماره ذخیره کند. تا 10 شماره‌ی آخر از تماس‌های خروجی را می‌توانید با قابلیت «Redial» به صورت مجدد شماره‌گیری نمایید. در صورت تمایل می‌توانید گوشی بی‌سیم را خاموش کنید و یا صفحه کلید آن را قفل کنید. همچنین گوشی بی‌سیم دارای هشدار دور شدن از بیس اصلی و یا اتمام باتری است. این گوشی به بلندگوی دیجیتال و منشی تلفن نیز مجهز است که تا 15 دقیقه از پیام‌های تلفنی را ضبط می‌کند.


 



تصاویر بیشتر


 



تلفن بی سیم آلکاتل مدل Delta 180 Voice
تلفن بی سیم آلکاتل مدل Delta 180 Voice
تلفن بی سیم آلکاتل مدل Delta 180 Voice


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تلفن بی سیم آلکاتل مدل Delta 180 Voice


 


 




سیروس بازدید : 24 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

خرید تلفن تکنوتل مدل 6917 


قیمت : 215000 تومان


برند : Technotel


خرید پستی تلفن تکنوتل مدل 6917 


قیمت تلفن تکنوتل مدل 6917 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تلفن تکنوتل مدل 6917


 



 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


تکنوتل یکی از بهترین شرکتهای تولید کننده و عرضه تلفن در بازارهای داخلی است که با بیش از 19 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش تلفن از پیشگامان خدمات مخابراتی به مردم بوده و توانسته برترین محصولات تلفن را از لحاظ کیفیت و تنوع به بازار عرضه کند. تکنوتل طی سالیان متمادی سعی کرده است که رضایت مشتری را همواره جلب نماید و احترام به مشتری را سرلوحه کار خود قرار دهد و توانسته آن را در عملکرد خود به اثبات برساند. حال اگر شما به دنبال تلفنی با کیفیت و مرغوب هستید ما تلفن تکنوتل را به شما معرفی می کنیم.این تلفن قابلیت استفاده روی میز و نصب روی دیوار را دارد که هم می توان در منزل و محیط اداری استفاده کرد. تلفن رومیزی که مشاهده می کنید با مدل 6917 عرضه می شود. از مزیت های این تلفن می توان به طراحی زیبا، بدنه محکم و شماره گیری آسان اشاره کرد. مشخصات کامل این تلفن در زیر درج شده است.صنایع تلفن تکنوتل با تکیه بر دانش فنی متخصصان خود و با استفاده از مدرن ترین روش های طراحی، مرغوبترین قطعات، و دقیق ترین روش های کنترل کیفی، همیشه کوشیده تا محصولاتی با کیفیت، متنوع و متفاوت را در اختیار مردم قرار دهد.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 




سیروس بازدید : 30 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

خرید تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3752 


قیمت : 1547000 تومان


برند : Panasonic


خرید پستی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3752 


قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3752 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3752


 



 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3752
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3752
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3752


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 




سیروس بازدید : 38 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

خرید تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG4772 


قیمت : 1399000 تومان


برند : Panasonic


خرید پستی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG4772 


قیمت تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG4772 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG4772


 


نقد و بررسی تخصصی

تلفن‌های شرکت پاناسونیک نیازی به تعریف ندارند چراکه این شرکت، از سال‌های بسیار دور، کیفیت آن‌ها را به اثبات رسانده به‌طوری‌که هر شرکتی قادر به رقابت با آن نیستند. محصولی که در این قسمت قصد معرفی داریم، KX-TG4772 نام دارد و یکی دیگر از مدل‌های محبوب پاناسونیک است. این مدل، دوگوشی بی‌سیم و یک تلفن رومیزی دارد. تلفن بی‌سیم KX-TG4772 به قابلیت‌های مسدود کردن شماره و منشی تلفنی مجهز شده است. این محصول دارای اسپیکر است و کاربر می‌تواند علاوه بر مکالمه به اموراتش رسیدگی کند. برد گوشی‌های بی‌سیم تلفن KX-TG4772 در فضای بسته 5 متر و در فضای خارجی 300 متر است. این مدل دارای تلفن رومیزی است و همین امر باعث شده تا با قطعی برق تماسی را از دست ندهید. در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

تلفن KX-TG4772 یکی دیگر از مدل‌های خوش‌ساخت شرکت پاناسونیک است که کیفیت همیشگی این شرکت را به دوش می‌کشد. این تلفن از پنج قسمت تشکیل‌شده است که شامل یک تلفن رومیزی، دو تلفن بی‌سیم و دوپایه می‌شود. تلفن KX-TG4772 کیفیت ساخت بالایی دارد که می‌توان از لمس کلیدها نیز به این مسئله پی برد. تلفن رومیزی این مدل به کلیدهایی مجهز شده که ابعاد بزرگی دارند و همین امر باعث شده تا افراد مسن هنگام شماره‌گیری دچار مشکل نشوند. صفحه‌نمایش این تلفن رومیزی نیز بزرگ است و ارقام را خوانا نمایش می‌دهد و از زاویه دید خوبی برخوردار است. تلفن‌های بی‌سیم KX-TG4772، طراحی تلفن رومیزی را به ارث برده‌اند. کلیدها به نسبت ابعاد کلی دستگاه، بزرگ هستند و شماره‌گیری به‌راحتی انجام می‌شود صفحه‌نمایش نیز از نوع LCD تک‌رنگ است و ارقام بزرگ و خوانا نشان داده می‌شوند.

قابلیت‌ها

تلفن بی‌سیم KX-TG4772 از علاوه بر زیبایی، عملکرد تحسین‌برانگیزی دارد و از مدل‌های محبوب پاناسونیک شناخته می‌شود.این تلفن بی‌سیم دارای یک خط تلفن است و با مجهز شدن به دوگوشی برای کاربرانی مناسب است که می‌خواهند گوشی‌ها رابین کارکنان یا افراد خانواده در اتاق‌ها تقسیم کنند. تلفن بی‌سیم KX-TG4772 دارای دفترچه تلفن باقابلیت ذخیره‌سازی 50 شماره است. در این تلفن امکان مسدود کردن شماره وجود دارد.  این محصول از قابلیت کنفرانس پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند به‌راحتی با چند کاربر به‌طور هم‌زمان مکالمه داشته باشند.

تلفن KX-TG4772 دارای منشی تلفنی است و ازاین‌رو دیگر تماس مهمی را از دست نخواهید داد.این تلفن دارای کلید اسپیکر است و این امکان را فراهم می‌کند تا هنگام رسیدگی به امورات، تلفن را در حالت اسپیکر گذاشته و به مکالمه بپردازید.

این تلفن دارای کلید Locator است؛ با فشردن این کلید گوشی بی‌سیم با صدای بوق مکان خود را اعلام می‌کند تا کاربران بتوان آن را پیدا کند. از مزایای این مدل، مجهز شدن به تلفن رومیزی است چراکه هنگام قطعی برق نیز می‌توان از آن استفاده کرد و مکالمه‌ای را از دست نداد. فرکانس تلفن بی‌سیم پاناسونیک 1.9 گیگاهرتز است؛ این فرکانس تداخلی با دیگر وسایل ارتباطی بی‌سیم از قبیل مودم نخواهد داشت و شاهد نویز نخواهید بود. برد گوشی‌های بی‌سیم تلفن KX-TG4772 در فضای بسته 5 متر و در فضای خارجی 300 متر است. باتری این دوگوشی بی‌سیم از نوع Ni-MH است و تا 13 ساعت شارژ دهمی مکالمه دارد. از نقاط ضعف این مدل می‌توان به نبود قابلیت مکالمه گوشی با پایه اشاره کرد.

تلفن KX-TG4772 دارای سیستم Equalizer است که صدای مخاطب را شفاف می‌کند تا صدای ارائه شده بیش از پیش طبیعی و به راحتی قابل شنیدن و درک باشد.

نتیجه‌گیری

تلفن KX-TG4772 برای محیط‌های اداری و خانگی مناسب است که می‌خواهید یک تلفن با یک خط تلفن را بین کاربران به اشتراک بگذارید. این محصول شرکت پاناسونیک از قابلیت مسدود کردن شماره بهره می‌برد و دارای دفترچه تلفن با امکان ذخیره‌سازی 50 شماره است. تلفن KX-TG4772 به منشی تلفنی مجهز شده تا تماس مهمی را از دست ندهید. این تلفن بی‌سیم  شارژ دهی مکالمه 13 ساعته دارد. از دیگر نقاط قوت این مدل می‌توان به داشتن تلفن رومیزی اشاره کرد چراکه در هنگام قطعی برق تماسی را از دست نخواهید داد. در یک جمع‌بندی می‌توان گفت تلفن بی‌سیم KX-TG4772 در برابر قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند باقیمت معقولی عرضه می‌شود اما مشتریان خاص خود را دارد و بدون شک برای استفاده‌های تک کاربرِ مناسب نیست.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


تلفن «KX-TG4772» ساخت شرکت «Panasonic» نسخه‌ی دوگوشی مدل 4771 است و برای کاربرانی طراحی ‌شده که در نظر دارند تلفن را برای استفاده‌ی افراد بیشتری خریداری کنند. این تلفن دوگانه، دارای گوشی باسیم به‌صورت رومیزی است که می‌تواند به هنگام قطعی برق مورداستفاده قرار گیرد. منشی تلفنی تعبیه‌شده در این مدل، بسیار کارآمد بوده و قادر است در غیاب کاربر به تماس‌های تلفنی پاسخ داده و پیام‌های تماس‌گیرندگان را ضبط کند. قابلیت Call Block قادر است شماره‌های مزاحم را در لیست خود جای ‌داده و آن‌ها را رد تماس کند. فرکانس مورداستفاده‌ی این مدل 1.9 گیگاهرتز است که صرفا برای تلفن‌های بی‌سیم در نظر گرفته ‌شده و درنتیجه با دستگاه‌های دیگر مانند مودم‌های بی‌سیم، کیبورد و ماوس بی‌سیم، ماکروویو و دیگر دستگاه‌ها تداخل فرکانسی ندارد و مکالمات تلفنی آن عاری از اختلال و نویز است. قابلیت دیگر این مدل که از ویژگی‌های نادر محسوب می‌شود، Equalizer نام دارد که صدای شخص مخاطب را برای شما شفاف و واضح می‌کند تا صحبت‌هایش قابل‌فهم‌تر ‌شود.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 




سیروس بازدید : 54 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

خرید ماشین حساب کادیو مدل KD-7766B-3 


قیمت : 39900 تومان


برند : KADIO


خرید پستی ماشین حساب کادیو مدل KD-7766B-3 


قیمت ماشین حساب کادیو مدل KD-7766B-3 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



ماشین حساب کادیو مدل KD-7766B-3


 



 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



ماشین حساب کادیو مدل KD-7766B-3
ماشین حساب کادیو مدل KD-7766B-3
ماشین حساب کادیو مدل KD-7766B-3


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



ماشین حساب کادیو مدل KD-7766B-3
ماشین حساب کادیو مدل KD-7766B-3


 


 




سیروس بازدید : 43 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

خرید سیستم تورگاید و ترجمه همزمان 20 نفره بیرداینامیک مدل Synexis C20 


قیمت : 112350000 تومان


برند : Beyerdynamic


خرید پستی سیستم تورگاید و ترجمه همزمان 20 نفره بیرداینامیک مدل Synexis C20 


قیمت سیستم تورگاید و ترجمه همزمان 20 نفره بیرداینامیک مدل Synexis C20 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



سیستم تورگاید و ترجمه همزمان 20 نفره بیرداینامیک مدل Synexis C20


 



 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


سیستم تورگاید و ترجمه همزمان بی سیم Synexis کمپانی بیرداینامیک آلمان، سیستم چند کارکردی برای اپلیکیشن‌های مختلف می باشد. چنانچه در بازدید از اماکن مختلف مثل کارخانه ها، موزه ها و تورهای مسافرتی و یا در جلسات کوچک تا خیلی بزرگ که از یک تا چند سخنران با چندین زبان مختلف به ایراد سخن می پردازند و از طرفی طیف بازدید کننده، شرکت کننده و مدعوین نیاز به دریافت صدای کامل، شفاف داشته باشند سیستم سینکسیس بهترین گزینه است. هنگام استفاده از Synexis، صدا ایده آل است و به همه می‌رسد: شفاف، بدون نویز و ایمن. تک تک حضار اطلاعات را بی سیم و با کیفیت صدای عالی می‌شنوند. هیچ فرقی هم نمی‌کند که از سیستم Synexis به صورت پرتابل برای تورهای راهنما و یا بصورت ثابت در جلسات و سمینارها و یا حتی بعنوان یک ابزار کمک شنوایی از آن استفاده شود. سیستم تورگاید و ترجمه همزمان سینکسیس یک سیستم با عمر طولانی قابل انعطاف و قابل توسعه می باشد که توسط مهندسین و تکنیسین های کمپانی بیرداینامیک آلمان طراحی شده است. بسته به نوع کاربری امکان استفاده از انواع گسترده ای از لوازم جانبی شامل انواع فرستنده های صوتی (میکروفون دستی، میکروفون هدست و کیف های شارژ پرتابل در سایزهای مختلف) وجود دارد. همچنین استفاده از گیرنده های پرتابل برای شنوندگان بدون محدودیت تعداد در فاصله 100 متر امکان پذیر است. چنانچه برنامه ی ترجمه همزمان مورد نظر باشد تنها با اضافه کردن یکی از انواع میکروفون فرستنده تا 8 کانال صوتی تفکیک شده بدون اختلال و نویز قابل بهره گیری می باشد و وجه تمایز بارز این سیستم با سیستم های معمول و رایج در بازار در همین نکته می باشد. به لطف برد نویز کنسلیشن که در سیستم فوق تعبیه شده و از ایجاد نویز ناخواسته که به دلائل مختلف (نویز موبایل، سیگنال های سیستم های حفاظتی و ...) در محیط و سطح شهر گسترده شده جلوگیری میکند. ست سیستم تورگاید و ترجمه همزمان 20 نفره Synexis هیچ نیازی به ست آپ اولیه نداشته و شامل کیف قابل حمل و شارژر 20 یونیت فرستده/ گیرنده بی سیم، 20 عدد گیرنده بی سیم پرتابل، 20 هدفون تک گوشی و یک عدد میکروفون دستی بی سیم می باشد.


 



تصاویر بیشتر


 



سیستم تورگاید و ترجمه همزمان 20 نفره بیرداینامیک مدل Synexis C20
سیستم تورگاید و ترجمه همزمان 20 نفره بیرداینامیک مدل Synexis C20



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 




سیروس بازدید : 29 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

خرید چیپ کارتریج مدل 737 بسته 25 عددی 


قیمت : 64800 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی چیپ کارتریج مدل 737 بسته 25 عددی 


قیمت چیپ کارتریج مدل 737 بسته 25 عددی 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



چیپ کارتریج مدل 737 بسته 25 عددی


 



 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


چیپ قطعه کوچک الکترونیکی است که روی کارتریج قرار دارد و جزئیات کارکرد کارتریج را گزارش می‌دهد. این جزئیات شامل میزان تونر باقیمانده در کارتریج، تعداد برگ پرینت شده، تعداد برگ قابل پرینت باقیمانده، تاریخ نصب کارتریج در پرینتر، تاریخ چاپ آخرین برگه و شماره سریال است. همچنین با اتمام تونر داخل کارتریج، پرینتر را متوقف می‌کند تا شما کارتریج را عوض کنید و یا کارتریج را شارژ نمایید و چیپ مصرف شده را با چیپ نو جایگزین کنید. در نظر داشته باشید چنانچه کارتریج را شارژ نمایید و چیپ را عوض نکنید همچنان با پیغام خالی بودن کارتریج مواجه خواهید شد. چیپ 737 قابل استفاده در پرینتر کانن مدل‌های MF227 ،MF226 ،MF224 ،MF222 ،MF217 ،MF216 ،MF212 ،MF211 و MF229 می‌باشد و ظرفیت چاپ 2400 صفحه متنی را دارد. بدیهی است این عدد با کم و زیاد شدن محتویات چاپ شده در صفحات، تغییر می‌کند. لازم به يادآوری است چيپ را روی كارتريجی كه با ظرفيت كامل شارژ شده قرار دهيد، در غير اين صورت چيپ می‌سوزد.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 




سیروس بازدید : 42 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

خرید پایانه فروشگاهی وریفون مدل VX 670 


قیمت : 1140000 تومان


برند : verifone


خرید پستی پایانه فروشگاهی وریفون مدل VX 670 


قیمت پایانه فروشگاهی وریفون مدل VX 670 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



پایانه فروشگاهی وریفون مدل VX 670


 



 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


دستگاه کارتخوان سیار نسل جديدي از دستگاههای كارت خوان بیسیم است است كه با استفاده از خدمات سامانه تلفن همراه به شبكه بانكي متصل شده و تراكنش را با استفاده از سرویسهای بستر GPRS انجام ميدهد .شرکت یکتا انتخاب ساختار با پشتیبانی از هزاران دستگاه کارتخوان و شبکه گسترده نمایندگی در سراسر کشور، یکی از پیشگامان ارائه خدمات پایانه‌های فروشگاهی در کشور می باشد. کارتخوان‌های سیار با سرعت ارتباطی بسیار بالا و امکان اتصال به کلیه بانکها، گزینه‌ای مناسب برای فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور است.


 



تصاویر بیشتر


 



پایانه فروشگاهی وریفون مدل VX 670
پایانه فروشگاهی وریفون مدل VX 670



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 




سیروس بازدید : 197 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

خرید ماشین حساب مدل DJ-260D 


قیمت : 107800 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی ماشین حساب مدل DJ-260D 


قیمت ماشین حساب مدل DJ-260D 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



ماشین حساب مدل DJ-260D


 



 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



ماشین حساب مدل DJ-260D




 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 
















مشخصات، قیمت و خرید ماشین حساب مدل DJ-260D | دیجی‌کالا







رتبه: ۳ - ‏۵ مرورخرید اینترنتی ماشین حساب مدل DJ-260D و قیمت انواع ماشین حساب متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ماشین حساب متفرقه با بهترین قیمت در ...




ماشین حساب کاسیو مدل DJ-260D - فروشگاه ایران تجارت پویا





ماشین حساب کاسیو مدل DJ-260D محصول کاسیو دارای 112 مرحله چک نور و باطری 16 رقم با یکسال ضمانت فیزیکی کالا.





لیست قیمت ماشین حساب DJ-260D کاسیو | ترب






‎ریال ۱٬۰۴۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱٬۰۷۸٬۰۰۰
خرید ماشین حساب DJ-260D کاسیو ، خرید Casio DJ-260D Calculator ، لیست قیمت ماشین ... DJ-260D کاسیو ، لیست قیمت Casio DJ-260D Calculator ، ارزانترین قیمت ماشین حساب ... ماشین حساب مدل DJ-260D غیر اصل | Casio DJ-260D Calculator




ماشین حساب DJ-260D کاسیو - پونز - فروشگاه پونز





ماشین حساب DJ-260D کاسیو - فروشگاه اینترنتی پونز ارسال سریع و رایگان 02155586808. ... مدل کالا: 9-981014026; امتیازهای جایزه: 12000; موجودی: 99.





مشخصات - قیمت و خرید ماشین حساب DJ-260D کاسیو - اداری ...





ماشین حساب DJ-260D کاسیو با یکسال گارانتی اداری کالا | مشخصات و قیمت ماشین حساب DJ-260D کاسیو. ... برند Casio; مدل : کاسیو. انتخاب رنگ. --- رنگ مورد دلخواه ...





Casio DJ-260D Calculator فروشندگان و قیمت ماشین حساب - ...






‎ریال ۱٬۰۴۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱٬۵۰۰٬۰۰۰
Casio DJ-260D Calculator ماشین حساب DJ260D کاسیو. از 104,000 تا 150,000 تومان ... 107,800 تومان. ماشین حساب مدل DJ-260D گارانتی سلامت فیزیکی کالا.




ماشین حساب کاسیو DJ 260D - تحریر فروش







رتبه: ۵ - ‏۱ رأیفروش انواع ماشین حساب رومیزی و اداری در تهران. ... ماشین حساب کاسیو DJ 260D سه صفر ،دارای چک کن اسکناس و صفحه نمایشگر بزرگ. فیس بوک · توییتر · تلگرام ...
وارد نشده: مدل











تصاویر بیشتر برای ماشین حساب مدل DJ-260Dگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام








ماشین حساب مدل DJ-260D - آموزش و ابزارهای وبلاگ نویسی





۸ ساعت پیش - رتبه: ۳ - ‏۵ مرورخرید اینترنتی ماشین حساب مدل DJ-260D و قیمت انواع ماشین حساب متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ماشین ...





مشخصات، قیمت و خرید ماشين حساب کاسيو مدل DJ-260D ...





لیست قیمت ماشين حساب کاسيو مدل DJ-260D با بهترین قیمت در موتور جستجوی فانوس 724 خرید اینترنتی ماشين حساب کاسيو مدل DJ-260D.





ماشین حساب کنترل و تصحیح رومیزی کاسیو Casio DJ ...





ماشین حساب کنترل و تصحیح رومیزی کاسیو Casio DJ-240D Plus - ابعاد: 219×146×38 میلیمتر - منبع تغذیه: باتری - سلول خورشیدی - گارانتی: یکسال گارانتی ...





ماشین حساب رومیزی کاسیو Dj 120D plus به منظور انجام امور ...





آفیس کالا فروشگاه اینترنتی on Instagram: “ماشین حساب رومیزی کاسیو Dj 120D ... مرحله برای اطلاع از سایر مدل ها به ادرس ذیل مراجعه فرمایید www.officekala.com…





مشخصات و ویژگی های ماشین حساب کاسیو مدل DJ-260D | ...





برند : کاسیو دسته‌بندی : ماشین حساب مشخصات فنی Casio DJ-260D Calculator مشخصات فیزیکی ابعاد 219×146×38 میلی متر وزن 260 گرم کیس محافظ خیر ...





مشخصات و ویژگی های ماشین حساب مدل DJ-260D غیر اصل ...





برند : متفرقه دسته‌بندی : ماشین حساب این محصول توسط تولید کننده اصلی (برند) تولید نشده است مشخصات فنی مشخصات فیزیکی ابعاد 40 × 145 × 215 میلی متر ...





DJ-240D Plus | ماشین‌حساب‌های دارای عملکرد بررسی | فروشگاه ...





... مقادیر یا عملگرها تغییرات ایجاد کنید و برای گرفتن نتایج جدید، از ماشین‌حساب برای انجام دوباره محاسبات استفاده کنید. * نمونه‌های LCD از مدل DJ-120D Plus هستند ...





مدل DJ-260D - کادا بازار





ماشين حساب، روميزي، حسابداري، 16 رقم، بدون چاپگر، باتري و پنل خورشيدي، مدل ... accounting, 16 digit, without printer, battery and solar panel, model DJ-260D, ...





ماشین حساب مدل DJ-260D - یونی 7





خرید اینترنتی ماشین حساب مدل DJ-260D و قیمت انواع ماشین حساب متفرقه از فروشگاه آنلاین یونی 7 فایل. جدیدترین مدل‌های ماشین حساب متفرقه با بهترین قیمت در ...





ماشین حساب کاسیو مدل casio-DJ-260 D - فروشگاه اینترنتی ...





توضیحات. ساخت شرکت «CASIO» ماشین‌حسابی کاربردی و رومیزی باقابلیت‌های مناسب است که در ابعاد ۲۰۹ × ۱۵۵ × ۳۶ میلی‌متر است. صفحه‌نمایش بزرگ به‌کاررفته در ...





لیست قیمت ماشین حساب در بازار - دلگرم





۱۶ دی ۱۳۹۸ - قیمت روز انواع لیست ماشین حساب در بازار شامل 150 مدل لیست ماشین حساب همچون: ماشین حساب ... ماشین حساب کاسیو رومیزی casio dj-260, 152,000





مشخصات، قیمت و خرید ماشین حساب کاسیو مدل DJ-220-D ...







رتبه: ۴٫۵ - ‏۴ مرورخرید اینترنتی ماشین حساب کاسیو مدل DJ-220-D و قیمت انواع ماشین حساب کاسیو از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ماشین حساب کاسیو با بهترین قیمت ...




ماشین حساب رومیزی کاسیوDJ-260D - تیمیس





ماشین حساب رومیزی کاسیو DJ260D ملزومات اداری ... ماشین حساب کاسیوDJ-260D ... تعداد بازدید: 63; تولیدکننده: کاسیو - Casio; مدل کالا: TI-CA-DJ-260-D; موجودی: ...





ماشین حساب رومیزی کاسیو Dj 240D plus | مشخصات، قیمت، ...





ماشین حساب رومیزی کاسیو Dj 240 Dplus، یک مدل فروشگاهی و تجاری محسوب می شود. امکان نمایش 14 رقم بر روی صفحه نمایش، یکی از ویژگی های خاص این ماشین حساب ...





قیمت و خرید ماشین حساب کاسیو مدل DJ-220







رتبه: ۴٫۶ - ‏۵ مرورخرید اینترنتی ماشین حساب کاسیو مدل DJ-220 و قیمت انواع ماشین حساب کاسیو از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ماشین حساب کاسیو با بهترین قیمت در ...




ماشین حساب کاسیو





در مدل ماشین حساب هایی که کلید TAX را دارا میباشند یک کلید TAX+ می باشد و یک ... جهت نمایش ممیز وتفکیک اعداد ماشین حساب رومیزی کاسیو 122 رقم casio dj-120d ...





فروش+ماشین حساب کاسیو رومیزی casio dj-260 - دوکون ...





فروش+ماشین حساب کاسیو رومیزی casio dj-260. دسته بندی ها: بسته بندی و چاپ / دفتر و کاغذ / تجهیزات خدمات, دفتر/کاغذ و محصولات, ماشین حساب. ۱۱۰,۰۰۰ تومان.





ماشین حساب کاسیو DJ260D - شیپور





ماشین حساب کاسیو DJ260D. ساعاتی پیش، تهران، آپادانا - خرمشهر. 125,000 تومان. سه سفر اکبند ارسال به سراسر کشور. 0919XXX8646 (نمایش کامل) ...





مشخصات ، قیمت و خرید ماشین حساب کاسیو مدل DJ-240D ...





ماشین حساب کاسیو مدل DJ-240D PLUS در فروشگاه اینترنتی آنلاین بهین دیجیتال با گارارنتی اصلی عرضه می شود و کاربران عزیز چنانچه این مدل کاسیو DJ-240D ...





Foodinformatics: Applications of Chemical Information to ...



- ترجمه این صفحه


Karina Martinez-Mayorga, ‏José Luis Medina-Franco - 2014 - ‏Technology & Engineering
WIRES Comput Mol Sci 1:260–282 Willett P(2006) ity-based virtual screening ... Stat Anal Data Mining 2:103–114 Hert J, Willett P, Wilton DJ, Acklin P, ... of data-fusion and machine-learning techniques to enhance the effectiveness of ... J Chem Inf Model 46:462–470 Miyamoto S (1990) Fuzzy sets in information ...




Energy Research Abstracts



- ترجمه این صفحه


1994 - ‏Power resources
23243 (NIFS-260) Pellet ablation in large helical device. ... of the ablation theory and experiment is discussed and an ablation model is formulated. It takes into account energy distribution of the particles (both electrons and ... Haines, J.R., Ryan, P.M., Lousteau, D.C.; Taylor, D.J. Oak Ridge National Lab., TN (United States).




Andy Clark and His Critics
- صفحه 252 - نتایج کتاب‌های Google


- ترجمه این صفحه


Matteo Colombo, ‏Elizabeth Irvine, ‏Mog Stapleton - 2019 - ‏Law
Felleman, D.J., and D. C. Van Essen. 1991. “Distributed ... Biological Cybernetics 102(3): 227–260. ... Soul Machine: The Invention of the Modern Mind. London: Norton. ... “A Sensorimotor Account of Vision and Visual Consciousness.” Behavioral ... An Embodied Predictive Coding Model of Perceptual Inference.” Cognitive ...




Casio DJ 240D Plus calculator - YouTube



- ترجمه این صفحه




▶ 1:54

۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - بارگذاری توسطJeevan S Kandathil
Casio check and recheck calculator.





Computer Literature Bibliography: 1946 to 1963



- ترجمه این صفحه


1965 - ‏Computers
... TRANSLATION AND ITS APPLICATION G. ACCOUNT IDENTIFICATION FOR ... C. THE MAGNETIC STORAGE DRUM ON THE ACE PILOT MODEL OSBORNE. ... COMPUTER F. E. J. J. J. J. ON LINGUISTIC AND MACHINE METHODS FOR ... RTCS GZ CACM627 PGEC593 HJCC 59 CAS 58 dJCCSb dj ccbl PACM 61 ...




Scientific and Technical Aerospace Reports: Index



- ترجمه این صفحه


Aeronautics
D. J. Report of the Presidential Commission on the Space Shuttle Challenger ... ion sources 06 p1027 N86-16096 KUWABARA, S. Vorton model i KUWAHARA, ... of machine pans with C02 power lasers 16 02560 N86-25576 KUZNETSOV, ... O.A. Conversion of electromagneticwave energy to electrical current by B-260 ...




Applied Mechanics Reviews



- ترجمه این صفحه


1989 - ‏Mechanics, Applied
260. Plates, shells, membranes, etc See also the following: 10A529. Invariant integrals in ... D J Gorman (Dept of Mech Eng, Univ of Ottawa, Ottawa, KIN 6N5, Canada). ... The material model suggested by Jones is adopted to represent the bilinear ... thin shells with geometric and physical nonlineari- ties taken into account.




Kathryn Bernardo - Wikipedia



ترجمه این صفحه

Kathryn Chandria Manuel Bernardo (born March 26, 1996) is a Filipina actress who became ... Actress; model; endorser; recording artist. Years active, 2003 ... "Mr. DJ". Release date: March 8, 2015; Studio: Star Music. 2015, "Thank You for the Love" (with Daniel ... "She's Dating the Gangster earns 260 million in 4 weeks".





Precision vs. Jazz Bass: What's the Difference? | Sweetwater



ترجمه این صفحه

۶ روز پیش - Even though the Precision had been joined by Fender's deluxe Jazz Bass model in 1960, it was the Precision sound that most producers ...





Mx88 metronome



ترجمه این صفحه

... or Acid House, you might be better off using a separate drum machine or sequencer. ... Shop Guitars, Bass, Drums, Amps, DJ, Keyboards, Pro-Audio and more. ... The PSR-S970 is the flagship model of the S-series, and combines all the ... for Yamaha PSR-E263/E363/EW300, YPT-260/360 Yamaha_Global Aug 03, 2017 ...





Globe mixer tech support - CASAPAGNOTTI mobili e design



ترجمه این صفحه

۱۲ دی ۱۳۹۸ - Not sure what parts are best for your machine? ... Model SP05 For additional Technical Support call Globe at 1-866-260-0522. ... FAQ Prime Vault FAQ How can I link my Mixer account with Warframe? ... Instruction Manual for the Globe Mixer Model SP05 This manual ... 15 Catalina Support for Rane DJ.





Assessment of the Validity of the 2HELPS2B Score for ...



- ترجمه این صفحه

۱۴ ساعت پیش - The 2HELPS2B score was developed using the riskSLIM machine-learning methods applied to a large data set (5427 studies) from the Critical ...





Xerox 700 Service Mode - legno



ترجمه این صفحه

3 Bair Hugger Model 750 Warming Unit Service Manual English 1 Français 33 Deutsch 67 ... DJ Equipment Pioneer DJM-700-K Operating Instructions Manual. ... Copier Machine Repair Service. xerox machine service center hyderabad singer ... 0 license required for DC260; Xerox 260 with bustle creo; Xerox WC3119 ...





Tronxy X5s Manual Pdf - hoefner-janssen.de



ترجمه این صفحه

6MB file size) that includes the following It is NOT for the machine, or any ... Fine-tune your 3D model with 400+ settings for the best slicing and printing results. ... Gearbest account. qualche mese fa avevo in cantiere di fare un kit di upgrade per ... 3d printer manual (320) tronxy x1 3d printer (260) tronxy x1 desktop 3d printer ...





Banana Rmx



ترجمه این صفحه

The RM1x is a great new pattern based instant dance music machine! ... RMX-60 Digital è un mixer digitale professionale di altissima qualità per DJ. ... Model RMX 850a RMX 1450a RMX 2450a RMX 4050a RMX 5050a Power per ... 1% tdD 185 W 260 W 450 W 800 (650**) W 1050 W. We have access to free music ...





808 Wav



ترجمه این صفحه

Preamp : Tomato: Triode model, Plate voltage, In/Out level, Drive, ... Jul 29, 2019 · The 808 is probably the most iconic drum machine ever made. ... See comment in issue #260 for details. we craft audio products that perform like no other ... It melds the supreme power of Serato DJ software with the genre-defining sound and ...





Jcb 3cx Error Codes



ترجمه این صفحه

Machine model 3CX - 2 3CX - 4 Type JCB steer drive with torque proportional Axle ... This Jcb 225 225T 260 260T 280 300 300T 320T 330 Skid Steer Loader Full ... these debit and credit card types when upgrading to a Premium account. ... in ein Ranking der besten Set für DJ Buy - Testberichte & Bewertungen 2019.





Ketron Uk



ترجمه این صفحه

Results 1 - 20 of 36‏ - Ketron X4 Hard Drive Model with case Sound & Rhythm Module Ideal ... Professional Keyboards, Sound Modules, PA and DJ equipment. ... Innovative and professional Arranger section with 260 styles, Style ... sample-based synthesizer described as "The Italo Disco machine". ... Don't have an account?





Virtual Pinball Specs - Eurojobs



ترجمه این صفحه

Virtual Pinball Machine Tour - Check out the virtual pinball machine I made! ... Virtual Pinball Machines take about 3 weeks to arrive at your doorstep. max 3D Model available on Turbo Squid, ... 1) Forced to link your MS account, or you'll have no leaderboard score. ... DJ Wheels: Virtual Pinball and Mame / Arcade Projects.





Gtx 470 Manual



ترجمه این صفحه

Let's test the 4 GiB model from XFX (RX-470P4L) and see how it. ... Its cooler. de Music: DJ Logic - Feelin' It. Adobe Reader is required to view and print these ... FYI at 700/1512/2500 this 260 gtx kicks all my games in the ass. ... Activate the Key on your account to download Assassin's Creed 4 Black Flag Freedom Cry CD ...





Xerox 700 Service Mode



ترجمه این صفحه

Is your Pioneer DJM-700 DJ Mixer letting you down? ... Product support for Phaser 4510. the machine is in “Vend” mode. ... Copier Machine Repair Service. ... as well as service mode entry, make to model and chassis correspondence and more. ... 0 license required for DC260; Xerox 260 with bustle creo; Xerox WC3119 ...





Metronome 1000 bpm - Schwedentor



ترجمه این صفحه

One of the basic skills of being a DJ is to be able to seamlessly blend the end of ... is a timer machine that provides a constant tick or sound at a user defined tempo. ... to dbalatero/html5-metronome development by creating an account on GitHub. ... including: 9 different beat patterns, with tempo ranges from 30 to 260 BPM.





Schrick classic



ترجمه این صفحه

Online access for Stifel clients, providing detailed account information, market data, research and more. ... for the classic Porsche model 906-911 with 6 cylinder, 2 valve SOHC engines. Out tested Schrick 260 cam sets. ... Grass Band, Got Your Six Rock & Roll Band, Classic Tracks DJ, Huge Raffle, 50/50 Raffle, and more…





Urei 1603



ترجمه این صفحه

The Urei 1603 DJ Club Mixer provides a fully featured control center for clubs and ... Model Title D2S Has Photo Price (lowest to highest) Price (highest to lowest). ... New York City, NY - This is for an OTARI 2" MTR-90 II 24 Track tape machine. ... A DBX Driverack 260 electronic crossover divides the frequency spectrum ...





Soundation Apk



ترجمه این صفحه

Soundation Studio is an online DJ music application that allows you to make ... 98k myydään (02) 7751 260 (ma-pe 8-16) häävieraiden pukeutuminen talvella. ... 3 synthesizers, a drum machine and a fully integrated Sound Shop to allow music ... without Google play store account, APK Pure is a totally free APK downloader ...





Ns3 Download - Personal-Kompetenz-Entwicklung



ترجمه این صفحه

NOTE: In my machine I downloaded NS 3. ... 210 220 230 240 250 hlhaptgsgk stkvpaayaa qgykvlvlnp svaatlgfga ymskahgidp 260 270 280 290 300. ... Bengali, album, mp3 song download, dj song download, Movie, All Dj Remixer Zone. ... An open-source OMNeT++ model suite for wired, wireless and mobile networks. otcl ...





Tesla Model X Vandalized Caught On Sentry Mode - ...



ترجمه این صفحه

۳ روز پیش - Tesla Sentry Mode caught someone vandalizing a Model X in Long Beach, CA. He drunkenly attacked the side mirror and tries to enter the ...





Amc 090 Heads



ترجمه این صفحه

Request Access If you have an O'Reilly Auto Parts account number or wish to sign up for ... Select Make, Year, Model/Engine of your vehicle to see part listing. ... The 343 heads have a sweet street port; they flow about 260 intake and 170 exhaust. ... Shop Guitars, Bass, Drums, Amps, DJ, Keyboards, Pro-Audio and more.





Blade Utv150 - Dirk Hurask



ترجمه این صفحه

Check out this Brand New Lightning UTV Model Utility Vehicle! ... The 2016 CubCadet Challenger 700 is designed to be one well-equipped working machine. ... 130727 F Hukumet Jadin Musadenle Vio Ellerim Armağan Oruç Rakkas 260 UluÄž ... Daisy Patawarin Mo Derterim 帰還 è¥¿æ²¢å¹¸å¥ Feleyin Bir Dj Raul Prizren ...





Roland Svd File Download - ASSTEX



ترجمه این صفحه

If you have an account on the Arm website you can visit the STMicro cmsis ... Because this machine allows it to, i've said to myself, hey let's do it – it might ... 5 To download an ICC profile pack, select the Make and Model of your printer from the drop down menus and click Download. ... 3 for Windows 10 (Audio/DJ Gear).





V8 Snowblower



ترجمه این صفحه

1931 Ford Model A Tudor Sedan Traditional Hot Rod Flathead V8 5-Speed ... I had my photograph printed at a superb printer, using a very expensive machine. ... Create an account. com, eBay, Walmart, Best Buy, Reddit, Consumer Reports. ... Aug 30, 2017 · From 1962 to 1964 1/2, Ford used the 260 V8 engine. favorite ...





Lol skin sales



ترجمه این صفحه

Waterloo Miss Fortune — Now 260 RP, down from 520 RP If they sell a skin for 50$ they ... LoL just seams to be a milking machine without any focus on anything else but ... Best of the best League of Legends skins. com LoL Account League of ... Regularly Scheduled Sales: DJ Sona is here to kick off the end of the year ...





Ece 489



ترجمه این صفحه

GED 215 (California CU) GED 260 (California CU) • GEN. chamber while ... [3] O. Fax:1-805-489-5352 Phone:1-805-489-5144 Model 7316B/7200B Series, ... Manual X-Y-Z This machine with tool heads for dispensing epoxy and for pick up and ... Promotion > DJ Promotion Moderated by: Sushipunk Subscribe to this forum.





Bt200 S1



ترجمه این صفحه

Ordering process and customer account; Redeeming vouchers; Delivery and collection. ... and services to industry. how do i get a jammed dvd out of my machine? ... available in standard (FTB-1v2) or Pro (FTB-1 Pro) model, is a light-weight ... [bt200] - brother mobile - mw - 260 li - ion battery [bt200] brother mobile [c11s] ...





Falcon controller firmware update - Ivy2Ivy



ترجمه این صفحه

Please login below or sign up for an account with Falcon Christmas 680 pixel per output ... To add a SCSI controller to a virtual machine, follow these steps: Open the ... USB port (needs verification) Now Model S "will use the wall power to support ... Sep 06, 2019 · Denon DJ has announced that its Prime 4 smart controller is ...





Blair speed instagram - osnov.ru



ترجمه این صفحه

... is an opportunity for you to get more authentic followers for your Instagram account. ... Rave (2019), Oil on canvas, 160 × 260 cm Speed skater Blair Cruikshank has ... American actress, model and beauty queen who won Miss Teen USA 2007. ... Star @RedStarPub Lock Stock Coffee @LockStockCoffee DJ: Junior Brown.
سیروس بازدید : 35 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

خرید پرینتر لیبل زن صنعتی زبرا مدل ZT610 با رزولوشن چاپ 300 dpi 


قیمت : 51680000 تومان


برند : Zebra


خرید پستی پرینتر لیبل زن صنعتی زبرا مدل ZT610 با رزولوشن چاپ 300 dpi 


قیمت پرینتر لیبل زن صنعتی زبرا مدل ZT610 با رزولوشن چاپ 300 dpi 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



پرینتر لیبل زن صنعتی زبرا مدل ZT610 با رزولوشن چاپ 300 dpi


 


نقد و بررسی تخصصی

پرینتری که در این قسمت قصد معرفی داریم از مدل‌های همه‌فن‌حریفی است که منحصراً برای کاربرانی طراحی‌شده که به یک پرینتر لیبل‌زن با حجم کاری زیاد نیاز دارند. این پرینتر ZT610 نام دارد و از محصولات خوش‌ساخت شرکت زبرا است. این دستگاه که از مدل‌های صنعتی محسوب می‌شود، با سرعت چاپ 356 میلی‌متر در ثانیه از رزولوشن چاپی 300 dpi بهره‌مند است و کیفیت را در کنار سرعت ارائه می‌کند. مواد مصرفی این پرینتر شامل  Continuous, die-cut, notch, black-mark می‌شود. پرینتر لیبل‌زن ZT610 با لیبل‌هایی به عرض 114 میلی‌متر، برچسب‌های عریضی را چاپ می‌کند.  گفتنی است، این دستگاه می‌تواند بارکدهای یک‌بعدی و دوبعدی را نیز چاپ کند. اتصالات این دستگاه شامل USB USB 2.0، RS-232 سریال، اترنت،پارالل و بلوتوث می‌شود. در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

پرینتر لیبل‌زن ZT610 برای مصارف سنگین صنعتی معرفی‌شده و ازاین‌رو شرکت زبرا بدنه‌ایی فلزی برای آن در نظر گرفته است تا در اثر استفاده‌های طولانی‌مدت در محیط کارهای خشن و بر اثر صدمات احتمالی آسیب نبیند. این پرینتر لیبل‌زن با ابعاد 395.68 × 268.2 × 505 میلی‌متری، فضای زیادی را اشغال می‌کند که البته برای یک مدل صنعتی مسئله‌ی طبیعی محسوب می‌شود. پرینتر لیبل‌زن زبرا وزن 22.7 کیلوگرمی دارد و به‌سختی می‌توان آن را جابجا کرد؛ به همین دلیل بهتر است قبل از خرید و انتقال دستگاه، بهترین محل نصب را انتخاب کنید تا دیگر نیازی به جابجایی نباشد و از طرفی به‌راحتی در دسترس همه‌ی کاربران قرار بگیرد. لیبل‌زن ZT610 به نحوی طراحی‌شده که بتواند در تمام طول شبانه‌روز و برای سال‌ها پرفشارترین حجم کاری را پاسخگو باشد. این دستگاه در سمت چپ خود به یک نمایشگر رنگی مجهز شده است؛ این نمایشگر از نوع گرافیکی است و سیستم منوی آن از آیکون‌ها تشکیل‌شده تا کاربرانی که کمترین دانش را دارند بتوانند با آن کار کنند.

از ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به تغییر رنگ آن نسبت وضعیت چاپ اشاره داشت.

به‌عبارت‌دیگر هنگامی‌که خطایی رخ دهد و دستگاه از چاپ کردن بازبماند، نمایشگر به رنگ قرمز در می‌آید.

 

این قابلیت باعث می‌شود که اگر در نزدیکی پرینتر نبودید و برای پیگیری کاری به محل دیگری رفته‌اید تا در این میان، عملیات چاپ نیز به اتمام برسد، بتوانید از فاصله‌ی دور، نمایشگر را دیده و از توقف چاپ آگاه شوید. در بالای نمایشگر اعلان‌های حالت، در قسمت پایین آن  کلیدهای Pause، Feed، Cancel و کلیدهای کنترلی چیده شده‌اند. گفتنی است دیواره‌ی سمت راست ZT610 شیشه‌ای طراحی‌شده و رول لیبل به‌راحتی دیده می‌شود و کاربر می‌تواند از لیبل باقیمانده آگاه شود. جاگذاری رول لیبل در این مدل بسیار آسان است که از ویژگی‌های مشترک پرینترهای جدید زبرا محسوب می‌شود.

قابلیت‌ها

برخلاف بعضی مدل‌ها که علیرغم جثه‌ی بزرگ، قابلیت‌های خاصی را در چنته ندارند؛ پرینتر لیبل‌زن ZT610 حرف‌ها و قابلیت‌های زیادی را برای ارائه دارد. پرینترهای ZT610 در کانفیگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند؛ این کانفیگ‌ها می‌توانند بر اساس رزولوشن چاپ، آپشن متد چاپ Thermal Transfer و ... تعریف شوند. کانفیگی که مدنظر ما است از فناوری حرارتی برای چاپ برچسب استفاده می‌کند. پرینتر لیبل‌زن ZT610 از رزولوشن چاپ 300 dpi بهره می‌برد؛ کاراکتر و نمادها باکیفیت بالایی چاپ می‌شوند و جزئیات بسیار کوچک نیز مشهود هستند. فارغ از نوع فناوری، سرعت چاپ در پرینترها بسیار حائز اهمیت است و این پرینتر با تکیه‌بر قطعات و کیفیت ساخت بالا، می‌تواند در هر ثانیه 356 میلی‌متر چاپ کند.

پرینتر لیبل‌زن ZT610 جزو آن دسته از محصولاتی است که سرعت را در کنار کیفیت ارائه می‌کنند و همین امر باعث شده تا به محصولی ایدئال بدل شود.

این دستگاه حداکثر عرض چاپ 104 میلی‌متری دارد و پرینت مداوم تا طول 3302 میلی‌متر می‌رسد. با این پرینتر می‌توانید برچسب‌های عریض که طول زیادی هم دارند را با سرعت و کیفیت زیادی چاپ کنید؛ این‌ها ویژگی‌هایی هستند که باعث شده‌اند تا مدل ZT610 یک همه‌فن‌حریف باشد و در حوزه‌ی پرینترهای لیبل‌زن کمتر محصولی توان رقابت با آن داشته باشد. مواد مصرفی این دستگاه لیبل‌هایی در ابعاد 114 میلی‌متر هستند که ضخامت 0.058 تا 0.25 میلی‌متر دارند.

این پرینتر می‌تواند بارکدهای خطی  Code 11, Code 39, Code 93, Code 128 with subsets A /B/C and UCC, Case Codes, ISBT-128, UPC-A, UPC-E, EAN-8, EAN-13, UPC and EAN 2- or 5-digit ,extensions, Plessey, Postnet, Standard 2-of-5, Industrial 2-of-5, Interleaved 2-of-5,  Logmars, MSI, Codabar, Planet Code و بارکدهای دوبعدی Codablock, PDF417, Code 49, DataMatrix, MaxiCode, QR Code, TLC 39,  MicroPDF, RSS-14 (and composite), Aztec را چاپ کند. نرم‌افزار این پرینتر لیبل‌زن از 16 فونت ZPL II Bitmap و دو فونت ZPL پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید طراحی‌های خلاقانه‌ای را در لیبل‌ها بکار ببرید بهتر است بدانید که در پرینتر ZT610 امکان دانلود فونت‌های بیتمپ، اشکال گرافیکی و تمپلیت‌های لیبل، وجود دارد.

لیبل‌های مصرفی این مدل Continuous, die-cut, notch و black-mark هستند.

این محصول علاوه بر هزینه‌ی نگه‌داری نه‌چندان زیاد، تعمیر آن نیز به‌آسانی صورت می‌گیرد؛ به‌عنوان‌مثال تعویض پرینت‌هد در کوتاه‌ترین زمان صورت می‌گیرد چون برخلاف بیشتر مدل‌ها، پرینت‌هد ZT610 فاقد سیم بوده و به حالت سوکت طراحی‌شده است.

ناگفته نماند، .پرینتر لیبل‌زن صنعتی ZT610 از سیستم Link-OS شرکت زبرا پشتیبانی می‌کند؛ این سیستم به  ادمین‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا پرینترهای وصل شده به شبکه را از یک رابط کاربری بر مبنای مرورگر مدیریت کنند. با سیستم Mobile Device Management  می‌توانید به‌آسانی پرینترهای شبکه را به AirWatch یا سیستم‌های SOTI Device Management یکپارچه‌سازی کنید. قابلیت Link-OS Cloud Connect اتصال مستقیم، رمزگذاری شده  و تأیید اعتبارشده فراهم می‌کند تا پرینترها را به سرورهای ابری وصل کند. سرویس Visibility Services Portfolio امکان پیگیری و آنالیز سلامت، عملکرد و ... پرینتر را توسط شرکت‌ها میسر می‌سازد که درنهایت منجر به بهبود عملکرد کسب‌وکار می‌شود.

اتصالات

 

 

نحوه‌ی اتصال و تنوع درگاه‌ها در پرینترها از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنا به طبیعت این دستگاه‌ها، همیشه نیاز هست که بین چند کاربر به اشتراک گذاشته شوند و ازاین‌رو، مجهز شدن به درگاه‌های متنوع باعث می‌شود تا کاربران به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشند. شرکت زبرا پرینتر ZT610 را به درگاه‌های USB 2.0، RS-232 سریال، اترنت،پارالل و بلوتوث 4.0 مجهز کرده است تا کاربر بتواند به‌راحتی آن را در شبکه یا سیستم‌های مدیریتی به اشتراک بگذارد.

نتیجه‌گیری

پرینتر لیبل‌زن ZT610 توسط شرکت زبرا برای مصارف صنعتی با حجم کاری زیاد معرفی‌شده است. شرکت زبرا از قطعات باکیفیت بهره گرفته تا ZT610 بتواند بدون هیچ مشکلی تمام شبانه‌روز برای سال‌ها در حال فعالیت باشد. این پرینتر لیبل‌زن از رزولوشن چاپی 300 dpi و سرعت چاپ 356 میلی‌متر در ثانیه برخوردار است که نشان از توانایی‌های درخور توجه این مدل در برطرف کردن نیازهای چاپی دارد. راحتی استفاده، نصب آسان و هزینه‌ی نگه‌داری نسبتاً کم، ازجمله دلایلی هستند که ZT610 به محصولی کاربرپسند تبدیل‌شده است.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


مدل «ZT610» یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین لیبل‌زن‌های شرکت «زبرا»  (Zebra) است که علاوه‌بر طراحی نوین، کیفیت ساخت بالایی دارد. مهم نیست که آیا برای اولین بار از دستگاه لیبل‌زن استفاده می‌کنید یا قصد ارتقای لیبل‌زن خود را دارید، درهرصورت ZT610 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مصارف چاپ لیبل و جایگزینی ایدئال برای مدل‌های قبلی است. این پرینتر دارای بدنه‌ای تمام‌فلزی است که استحکام بلندمدت دستگاه را تضمین می‌کند. رابط کاربری LCD کنترل دستگاه را امری بسیار آسان کرده است. در این مدل چاپ لیبل با وضوح 300 dpi با حداکثر عرض 104 میلی‌متر و با سرعت 356 میلی‌متر در ثانیه انجام می‌شود. این پرینتر لیبل‌زن می‌تواند بارکدهای یک‌بعدی از قبیل Code 11, Code 39, Code 93  و... و دوبعدی از قبیل Aztec, Codablock, PDF417،QR Code و... را به چاپ برساند. مواد‌مصرفی پرینتر لیبل‌زن ZT610 شامل Continuous , die cut , notch و black mark   می‌شوند.  برخلاف مدل‌های رقیب، بارگذاری لیبل در ZT610 به‌راحتی انجام می‌شود. درگاه‌های ارتباطی این مدل شامل اترنت، پارالل، بلوتوث، USB و RS232  می‌شود.


 



تصاویر بیشتر


 



پرینتر لیبل زن صنعتی زبرا مدل ZT610 با رزولوشن چاپ 300 dpi
پرینتر لیبل زن صنعتی زبرا مدل ZT610 با رزولوشن چاپ 300 dpi



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 




تعداد صفحات : 31

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو